Algemeen
Overschakelen op aardgas
Contract
- Ik wens mijn aardgascontract bij Antargaz te beëindigen. Hoe doe ik dat?
- Mijn contract gaat binnenkort vervallen. Hoe kan ik dit verlengen?
- Waar kan ik de algemene contractuele voorwaarden terugvinden?
- Hoe verander ik mijn facturatieadres nadat ik klant ben geworden?
- Mag het facturatieadres verschillen van het leveringsadres?
Veiligheid
Problemen/klachten
Klant worden
Verhuizen
- Ik verhuis als klant van Antargaz. Wat moet ik doen?
- Wat kost de verhuis van mijn energiecontract?
- Ik gebruik nu een gastank van Antargaz. In mijn nieuwe woning wil ik aardgasklant van Antargaz worden. Hoe doe ik dat?
- De nieuwe bewoner van mijn oude woning wil geen klant worden van Antargaz. Wat moet ik doen?
- Antargaz levert al aardgas in mijn nieuwe woning, maar nog niet op mijn naam. Hoe regel ik dat?
- Regel makkelijk uw verhuis
Betalen en administratie
- Ik wens te betalen via overschrijvingen, wordt er mij een extra kost aangerekend?
- Hoe lees ik mijn factuur?
- Waar kan ik terecht met vragen over mijn voorschotfactuur?
- Kan ik het bedrag van mijn voorschotfactuur laten aanpassen?
- Ik betaal momenteel mijn facturen via domiciliëring. Ben ik dan verplicht om mijn afrekening ook via domiciliëring te betalen?
- Wat is het sociaal tarief?
- Als ik betaal met een domiciliëring, wanneer wordt het verschuldigde bedrag dan van mijn rekening gehaald?
- Ik heb mijn gasmeterstand niet tijdig doorgegeven. Wat nu?
- Ik verwacht een terugbetaling. Hoe verloopt dit?
- Hoe wordt mijn voorschot bepaald?
- Wat is allemaal inbegrepen in de prijs die ik moet betalen aan Antargaz?
- Ik heb mijn factuur niet tijdig betaald. Wat nu?
- Na mijn laatste jaarafrekening heb ik geld teruggekregen. Toch heeft Antargaz mijn voorschot verhoogd. Waarom?
- Hoe betaal ik mijn factuur?
- Ik heb een domiciliëring maar ontvang nog steeds overschrijvingsformulieren. Wat moet ik doen?
- Wat is het verschil tussen een voorschotfactuur en mijn jaarafrekening?
- Hoe kan ik mijn domiciliëring stopzetten?