Overslaan en naar de inhoud gaan
Particulieren
Bedrijven
Installateur
Zoek op deze website
NL
FR
DE
Ons aanbod
Aardgas en Elektriciteit
Gas in tanks
Gas in flessen
LPG
Veelgestelde vragen
Over ons
Acties
Events
Maak kennis met Antargaz
Werken bij Antargaz
Contact
Mijn Antargaz
Ruik je gas?
Veelgestelde vragen
Search this website
Populaire vragen
Alle energievragen
Gas in flessen
Gas in tanks
Aardgas en elektriciteit
LPG
Ik verhuis als klant van Antargaz. Wat moet ik doen?
Wat kost de verhuis van mijn energiecontract?
Ik gebruik nu een gastank van Antargaz. In mijn nieuwe woning wil ik aardgasklant van Antargaz worden. Hoe doe ik dat?
De nieuwe bewoner van mijn oude woning wil geen klant worden van Antargaz. Wat moet ik doen?
Antargaz levert al aardgas of elektriciteit in mijn nieuwe woning, maar nog niet op mijn naam. Hoe regel ik dat?
Hoe kan ik als klant mijn rechten laten gelden ?
Hoe wordt mijn klacht behandeld?
Verklarende woordenlijst
Wat moet ik doen als ik gas ruik?
Wat is het verschil tussen de distributienetbeheerder en de energieleverancier?
Wat is mijn EAN-code?
Ik wens te betalen via overschrijvingen, wordt er mij een extra kost aangerekend?
Hoe lees ik mijn factuur?
Waar kan ik terecht met vragen over mijn voorschotfactuur?
Kan ik het bedrag van mijn voorschotfactuur laten aanpassen?
Ik betaal momenteel mijn facturen via domiciliëring. Ben ik dan verplicht om mijn afrekening ook via domiciliëring te betalen?
Wat is het sociaal tarief?
Wie neemt de meterstand op en wanneer?
Als ik betaal met een domiciliëring, wanneer wordt het verschuldigde bedrag dan van mijn rekening gehaald?
Hoeveel bedragen de huidige sociale tarieven?
Paginering
1
2