Overslaan en naar de inhoud gaan
Particulieren
Bedrijven
Installateur
Zoek op deze website
NL
EN
FR
DE
Ons aanbod
Aardgas en Elektriciteit
Gas in tanks
Gas in flessen
LPG
Veelgestelde vragen
Over ons
Acties
Events
Maak kennis met Antargaz
Werken bij Antargaz
Contact
Mijn Antargaz
Ruik je gas?
Veelgestelde vragen
Search this website
Populaire vragen
Alle energievragen
Gas in flessen
Gas in tanks
Aardgas en elektriciteit
LPG
Wat moet ik doen als ik gas ruik?
Wat is het verschil tussen de distributienetbeheerder en de energieleverancier?
Wat is mijn EAN-code?
Ik wens te betalen via overschrijvingen, wordt er mij een extra kost aangerekend?
Hoe lees ik mijn factuur?
Waar kan ik terecht met vragen over mijn voorschotfactuur?
Kan ik het bedrag van mijn voorschotfactuur laten aanpassen?
Ik betaal momenteel mijn facturen via domiciliëring. Ben ik dan verplicht om mijn afrekening ook via domiciliëring te betalen?
Wat is het sociaal tarief?
Wie neemt de meterstand op en wanneer?
Als ik betaal met een domiciliëring, wanneer wordt het verschuldigde bedrag dan van mijn rekening gehaald?
Hoeveel bedragen de huidige sociale tarieven?
Ik heb mijn meterstand niet tijdig doorgegeven. Wat nu?
Ik verwacht een terugbetaling. Hoe verloopt dit?
Hoe wordt mijn voorschot bepaald?
Wat is allemaal inbegrepen in de prijs die ik moet betalen aan Antargaz?
Ik heb mijn factuur niet tijdig betaald. Wat nu?
Na mijn laatste jaarafrekening heb ik geld teruggekregen. Toch heeft Antargaz mijn voorschot verhoogd. Waarom?
Hoe betaal ik mijn factuur?
Ik heb een domiciliëring maar ontvang nog steeds overschrijvingsformulieren. Wat moet ik doen?
Paginering
1
2