We kunnen geen factuur opmaken voor de aangekochte gasfles. Je krijgt na aankoop wel een digitaal ticket dat dient als aankoopbewijs, maar ook als waarborgbewijs, per e-mail opgestuurd. Als je geen e-mailadres opgeeft, kan het digitaal ticket niet automatisch naar jou opgestuurd worden.
Heb je bij je aankoop geen e-mailadres opgegeven en dus geen digitaal ticket ontvangen? Bezorg ons de nodige info per e-mail naar packed.be@antargaz.com en dan kunnen wij het digitale ticket nog opzoeken en doorsturen.
Op zoek naar een verkooppunt? Je vindt op onze website snel en eenvoudig een verkooppunt voor gasflessen in jouw buurt. Gewoon je postcode of gemeente invullen en voilĂ ! Je kunt ook filteren per fles, mocht je een specifiek type gasfles op het oog hebben.
Wil je vooral weten waar onze gasflessenautomaten staan? Op onze website vind je een lijst met alle locaties waar een automaat staat en meer info over de werking van onze gasflessenautomaten.
Een gasfles blijft altijd eigendom van Antargaz. Daarom betaal je bij aankoop van een nieuwe fles een waarborg.
Wij halen lege flessen opnieuw op bij de verkooppunten en brengen ze naar ons vulcentrum. Elke fles wordt gecontroleerd en, indien in orde, opnieuw gevuld om dan terug op de markt te brengen.
Gasfles aangekocht die defect (lek) blijkt te zijn? Breng hem meteen terug naar het verkooppunt en geef aan wat er precies mis is. Je krijgt een ander vol exemplaar in de plaats.